POL-KONTO

Uniwersalne konto z pakietem usług bankowych dostosowanych do Twoich potrzeb ze stałą miesięczną opłatą za prowadzenie. Rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy przeznaczony jest do gromadzenia oszczędności, bieżących rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych.

 

Dlaczego warto ? (najważniejsze prowizje przy rachunku)

 

8 3 0 0
miesięcznie, stała opłata za prowadzenie rachunku ROR  miesięcznie za użytkowanie karty za wypłaty gotówki z bankomatów z Grupy BPS za wpłaty i wypłaty gotówkowe w kasach naszych Oddziałów
0 0 0 0
za dostęp do bankowości elektronicznej  za otwarcie i prowadzenie rachunku oszczędnościowego przy rachunku ROR za przelewy wewnętrzne realizowane 
przez bankowość elektroniczną 
za wydanie karty

Przydatne informacje

Dokument dotyczący opłat zwiazany z rachunkiem płatniczym

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Usługi przy koncie

  • Wpłaty i wypłaty w kasach Banku,
  • Dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Nasz Bank 24/7,
  • Swobodna wypłata w bankomatach (wypłaty w bankomatach Banków Spółdzielczych z Grupy BPS są darmowe),
  • Zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
  • Wygodne i bezpieczne karty płatnicze zbliżeniowe oraz mobilne,
  • Szybka płatność telefonem a nawet zegarkiem,
  • SMS Banking,
  • Przelewy natychmiastowe Express Elixir,
  • Usługa cash back,
  • BANKOFON – telefoniczny dostęp do rachunku.

Objaśnienia pojęć związanych z rachunkiem płatniczym


 

Jak założyć rachunek

Odwiedź dowolny Oddział naszego Banku, złóż wniosek a nasz Doradca przygotuje wszystkie potrzebne dokumenty, które będziesz mógł podpisać w dogodnym dla Ciebie terminie.


Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Dołącz do grona naszych Klientów

Posiadasz konto w innym banku, ale chcesz przenieść je do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i złóż dyspozycję przeniesienia rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie. O zmianie konta poinformujemy na Twoje życzenie Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje. 

Wszystkie formalności załatwimy
za Ciebie.
Podczas jednej wizyty w naszym Oddziale otworzysz konto i zrezygnujesz z usług poprzedniego banku. Poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta. Zamkniemy dotychczasowe konto i przeniesiemy środki na nowe.
Przeniesiemy zlecenia stałe,
polecenia zapłaty.
Poinformujemy wskazane przez
Ciebie instytucje o zmianie konta.

 

Dokumenty jakie musisz złożyć  w Oddziale Banku to:

        -  Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego                                   Pobierz

        -  Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego                        Pobierz

        -  Dyspozycja przekazania środków z tyt. Wynagrodzenia                      Pobierz

        -  Zasady przenoszenia rachunku dla Klienta                                           Pobierz

 

 

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.