Bankofon obsługuje Klientów Banku Spółdzielczego w Węgorzewie - osoby fizyczne i rolników, posiadających rachunki osobiste oraz przedsiębiorstwa posiadające rachunki bieżące, pomocnicze, etc., - dysponujących telefon pracujący w systemie tonowym lub telefon komórkowy. Bankofon to nowoczesny, automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny, pracujący dla Państwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Usługa dostępna pod numerem 87 427 51 00
Co umożliwia Bankofon i dlaczego warto z tej usługi skorzystać ?
- dostęp do rachunków przez telefon,
- kontrolę salda na rachunkach,
- dostęp do historii operacji na rachunkach,
- zmianę kodu PIN,
- automatyczne zastrzeganie karty własnej banku.
- dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
- korzystanie z usług bankowych niezależnie od godzin otwarcia Banku,
Zasada działania Bankofonu
Dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem komputerowym, Bankofon umożliwia Państwu dostęp do rachunków bez konieczności kontaktowania się z pracownikiem banku. Odpowiednią informację uzyskają Państwo, wybierając określoną kombinację cyfr na klawiaturze telefonu.
Co należy zrobić aby skorzystać z Bankofonu:
- należy wybrać numer telefonu udostępniony przez Bank,
- po uzyskaniu połączenia, automatyczny lektor poprosi o wprowadzenie numeru Klienta oraz kodu PIN (numery, o których mowa, Bank wydaje na wniosek Kienta o uruchomienie Usługi Bankofon ),
- gdy obydwa numery będą wprowadzone prawidłowo, usłyszą Państwo listę usług dostępnych w serwisie.
Uwaga!
W trakcie połączenia nie trzeba czekać do końca czytania listy usług - można w dowolnym momencie wybrać odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu.
Numer Klienta i kod PIN są numerami poufnymi, znanymi wyłącznie posiadaczowi rachunku. Dla bezpieczeństwa informacji nie należy podawać tych numerów osobom niepowołanym. Opłata miesięczna za korzystanie z Bankofonu pobierana jest przez Bank według ustalonej taryfy ze wskazanego przez Państwa rachunku.