PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY (PRP)

Najkorzystniejsza oferta na indywidualny rachunek prowadzony w złotówkach. Nie posiadasz konta w żadnym z banków? Chcesz korzystać z bankowości internetowej oraz prowadzenia konta za 0 zł ? To prawdziwa rewolucja skierowana do pojedynczego posiadacza rachunku.

 

Dlaczego warto ? (najważniejsze prowizje przy rachunku)

 

Przydatne informacje

Dokument dotyczący opłat zwiazany z rachunkiem płatniczym

Bankowy Fundusz Gwarancyjny

Usługi przy koncie

  • Wpłaty i wypłaty w kasach Banku,
  • Dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Nasz Bank 24/7,
  • Swobodna wypłata w bankomatach (wypłaty w bankomatach Banków Spółdzielczych z Grupy BPS są darmowe),
  • Zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
  • Wygodne i bezpieczne karty płatnicze zbliżeniowe oraz mobilne,
  • Szybka płatność telefonem a nawet zegarkiem,
  • SMS Banking,
  • Przelewy natychmiastowe Express Elixir,
  • Usługa cash back,
  • BANKOFON – telefoniczny dostęp do rachunku.

Objaśnienia pojęć związanych z rachunkiem płatniczym

Regulamin, opłaty, oprocentowanie

Jak założyć rachunek

Odwiedź dowolny Oddział naszego Banku, złóż wniosek a nasz Doradca przygotuje wszystkie potrzebne dokumenty, które będziesz mógł podpisać w dogodnym dla Ciebie terminie.

Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Dołącz do grona naszych Klientów

Posiadasz konto w innym banku, ale chcesz przenieść je do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i złóż dyspozycję przeniesienia rachunku lub usług płatniczych, a resztę formalności załatwimy za Ciebie. O zmianie konta poinformujemy na Twoje życzenie Twojego pracodawcę i inne wskazane przez Ciebie instytucje. 

Dokumenty jakie musisz złożyć  w Oddziale Banku to:

        -  Wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego                                   Pobierz

        -  Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego                        Pobierz

        -  Dyspozycja przekazania środków z tyt. Wynagrodzenia                      Pobierz

        -  Zasady przenoszenia rachunku dla Klienta                                           Pobierz

 

 

 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.