Wpłaty gotówkowe w bankomacie bezpośrednio na Twój rachunek? to możliwe w całodobowej Strefie Obsługi Klienta!

Bank Spółdzielczy w Węgorzewie oferuje wiele nowoczesnych produktów i usług dla klientów. Jedną z nich jest możliwość dokonywania bezpośrednich wpłat na rachunek klienta w bankomacie z funkcją wpłatomatu. Nowoczesny bankomat oprócz standardowych wypłat umożliwia klientom wpłacanie gotówki bez konieczności dokonywania tej operacji w kasie banku, i bez stania w kolejce. Z opcji wpłat w bankomacie mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i instytucjonalni. 

Bankomat z funkcją wpłatomatu znajduje się w Filii 3 Banku Spółdzielczego w Węgorzewie, przy ulicy Przesiedleńczej 1/3.

Funkcjonalność bankomatu z funkcją wpłatomatu

  • wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania w innych bankomatach, kasach banku, lub za pośrednictwem konta internetowego itp.)
  • funkcja wrzutni przez każdego posiadacza karty wydanej przez Bank Spółdzielczy w Węgorzewie lub biometrii,
  • możliwość wpłaty do 200 banknotów w jednej wpłacie np. wpłaty utargów,
  • wypłaty z rachunku,
  • doładowanie telefonów komórkowych bez prowizji,
  • dokonywanie opłat i spłat,
  • operacje księgowane on-line 24/h,
  • bezpieczeństwo realizacji transakcji dzięki wykorzystaniu biometrycznego uwierzytelnienia klienta (biometria dłoni eNBio oparta o technologię Palm Vein).

Korzyści dla klienta:

  • szybka wpłata środków na rachunek (brak kolejek które mogą występować w oddziałach banku),
  • błyskawiczne księgowanie środków na rachunku,
  • natychmiastowa możliwość korzystania z wpłaconych pieniędzy np. w bankowości internetowej, lub innych bankomatach banku,
  • możliwość wpłaty małych i dużych kwot na rachunek (np. oszczędności lub utargów sklepu),
  • bezprowizyjna wpłata o każdej porze dnia i nocy,
  • dodatkowe usługi np.: doładowanie telefonów, dokonywanie opłat bezpośrednio w urządzeniu, wydruk wyciągu (ostatnie 14 operacji).

Jak korzystać z wpłatomatu?

Aby wpłacić gotówkę na rachunek w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie, wystarczy włożyć kartę bankomatową do urządzenia, wprowadzić numer PIN, lub skorzystać z identyfikacji biometrycznej, oraz umieścić banknoty we wskazanym miejscu zgodnie z pojawiającymi komunikatami na ekranie. Urządzenie automatycznie rozpoznaje nominały banknotów, liczy je i wyświetla odpowiednią informację. Wtedy istnieje możliwość sprawdzenia czy suma wpłaty jest zgodna z wyliczeniami.

Wskazówki:

  • nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
  • wpłatomat przyjmuje do 200 banknotów jednorazowo,
  • wpłatomat przyjmuje wszystkie nominały polskich banknotów, nie przyjmuje monet.

Zapraszamy do korzystania. Jest to pierwsze tego typu urządzenie w regionie pozwalające na korzystanie przez klientów banku z wielu nowych usług w bankomacie z których najważniejszą jest możliwość dokonywania wpłat na swój rachunek. Dodatkowo urządzenie wielofunkcyjne (bankomat/wpłatomat) zostało wyposażone w moduł biometryczny, umożliwiający autoryzację operacji za pomocą unikalnego dla każdego człowieka skanu układu żył w dłoni (tzw. biometria dłoni Novum eNBio oparta o technologię PalmVein). Dzięki temu Klienci Banku nie muszą już pamiętać o karcie płatniczej, aby dokonać wpłaty lub wypłaty gotówki.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.