Szanowni Państwo, w związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2025 roku. Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z harmonogramem.

I. 24 grudnia (środa)

Placówki Banku będą zamknięte - dzień wolny

II. 31 grudnia 2025 r. (środa) 

Placówki Banku będą otwarte dla Klientów do godz. 12:00

Obsługa kasowa realizowana będzie do godz. 11:30

Przelewy wychodzące w formie elektronicznej złożone po godz. 12:00 będą zrealizowane z datą 2 stycznia 2026. 

Przelewy wewnętrzne złożone w formie elektronicznej:

  1. do godz. 23:50 będą zrealizowane z datą złożenia;

  2. po godz. 23:50 będą zrealizowane z datą 2 stycznia 2026;

Zlecenia SORBNET: 

  1. wychodzące przyjmowane będą w formie elektronicznej do godz. 14:00 

  2. przychodzące realizowane będą do godz. 15:15  

Płatności natychmiastowe Express Elixir oraz Przelewy na telefon (P2P) nie będą dostępne od godziny 20:00 do godziny 24:00 w dniu 31.12.2025 roku.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec