Z przyjemnością informujemy o rozszerzeniu funkcjonalności aplikacji mobilnej Nasz Bank. Wprowadziliśmy nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze znajomymi lub rodziną – Prośbę o przelew BLIK. Dzięki temu rozwiązaniu sprawnie można podzielić się kosztami podczas wspólnych spotkań ze znajomymi czy zakup prezentu.

Czym jest Prośba o Przelew BLIK?

Prośbę o przelew BLIK użytkownik wysyła na numer telefonu w aplikacji bankowej, wybierając ikonę BLIK. Odbiorca ma 72 godziny, by ją zaakceptować w swojej bankowości mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie, aby środki natychmiast znalazły się na rachunku.

Prośba o przelew BLIK umożliwia:

  • szybkie i bezpieczne rozliczenia w codziennych sytuacjach pomiędzy użytkownikami BLIKA,
  • kontrolę nad tym, kto może wysyłać prośby dzięki możliwości blokowania ich od wszystkich lub wybranych numerów,
  • realizację transakcji w czasie rzeczywistym, po akceptacji odbiorcy.

Wypróbuj nową funkcję już dziś.
Więcej na temat usługi Prośba o przelew BLIK (P2PR) znajdziesz TU

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec