Z przyjemnością informujemy o rozszerzeniu funkcjonalności aplikacji mobilnej Nasz Bank. Wprowadziliśmy nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze znajomymi lub rodziną – Prośbę o przelew BLIK. Dzięki temu rozwiązaniu sprawnie można podzielić się kosztami podczas wspólnych spotkań ze znajomymi czy zakup prezentu.

Czym jest Prośba o Przelew BLIK?
Prośbę o przelew BLIK użytkownik wysyła na numer telefonu w aplikacji bankowej, wybierając ikonę BLIK. Odbiorca ma 72 godziny, by ją zaakceptować w swojej bankowości mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie, aby środki natychmiast znalazły się na rachunku.
Prośba o przelew BLIK umożliwia:
- szybkie i bezpieczne rozliczenia w codziennych sytuacjach pomiędzy użytkownikami BLIKA,
- kontrolę nad tym, kto może wysyłać prośby dzięki możliwości blokowania ich od wszystkich lub wybranych numerów,
- realizację transakcji w czasie rzeczywistym, po akceptacji odbiorcy.
Wypróbuj nową funkcję już dziś.
Więcej na temat usługi Prośba o przelew BLIK (P2PR) znajdziesz TU