Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Węgorzewie wprowadza zmiany w wysokości oprocentowania wybranych produktów bankowych. Nowe stawki określone zostały w następujących dokumentach:

  • Tabela oprocentowania depozytów dla klientów indywidualnych    – obowiązuje od 08 grudnia 2025 roku,

  • Tabela oprocentowania depozytów dla klientów instytucjonalnych – obowiązuje od 14 listopada 2025 roku,

  • Tabela oprocentowania kredytów dla klientów indywidualnych       – obowiązuje od 01 grudnia 2025 roku,
  • Tabela oprocentowania kredytów dla klientów instytucjonalnych    – obowiązuje od 01 grudnia 2025 roku.

Dokumenty dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce eDokumenty (prawy górny róg strony).
Poszczególne tabele posiadają następujące identyfikatory:

  • Tabela oprocentowania depozytów dla klientów indywidualnych    – 9086067.1,

  • Tabela oprocentowania depozytów dla klientów instytucjonalnych – 9085984.1,

  • Tabela oprocentowania kredytów dla klientów indywidualnych       – 9304157.4,

  • Tabela oprocentowania kredytów dla klientów instytucjonalnych    – 9304168.1.

Informujemy również o możliwości otrzymywania powiadomień o zmianach oprocentowania w formie elektronicznej.
Aby aktywować tę usługę, należy złożyć stosowną dyspozycję w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Węgorzewie.

W przypadku pytań dotyczących wprowadzonych zmian, nasi pracownicy we wszystkich placówkach Banku pozostają do Państwa dyspozycji."

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec