Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą pracy w naszym banku: Stanowisko ds. obsługi Klienta

Oferta pracy: stanowisko ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Węgorzewo, ul. Pionierów 27, 11-600 Węgorzewo

Wymiar etatu: pełny etat


Główne zadania m.in.:

Sprzedaż produktów i usług bankowych;
Kompleksowa obsługa Klientów;
Aktywne pozyskiwanie klientów;
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów;
Wykonywanie operacji kasowych oraz dyspozycji składanych przez Klientów.
Oczekujemy:

Wykształcenia wyższego (preferowane bankowość, ekonomia, finanse);
Dobrej znajomości funkcjonalności produktów bankowych,
Wysokiej kultury osobistej;
Uczciwości, poufności, staranności i skuteczności pracy, profesjonalizmu w działaniu;
Gotowości do szybkiej nauki i rozwoju zawodowego;
Umiejętności pracy zespołowej oraz komunikatywności;
Odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu;
Dyspozycyjności;
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:

Zatrudnienie w stabilnym, rozwijającym się Banku Spółdzielczym;
Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę;
Rozwój zawodowy;
Pracę z doświadczoną i rzetelną grupą współpracowników.

Jak aplikować:


Zainteresowane osoby proszone o dostarczenie ofert zawierających CV oraz list
motywacyjny do dnia 31 października 2024 roku, z dopiskiem w tytule: „OBSŁUGA
KLIENTA” elektronicznie na adres e-mail:
kadry@bswegorzewo.pl lub osobiście w siedzibie
Banku ul. Pionierów 27, 11-600 Węgorzewo
 

Prosimy o umieszczenie w przesyłanych dokumentach następującej klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Węgorzewie, ul. Pionierów 27, 11-600 Węgorzewo, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane. Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia terminu odbycia spotkania z kierownictwem Banku.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.