BLIK

WYGODNE PŁATNOŚCI MOBILNE

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej naszego Banku – „Nasz Bank”. To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

 

Dlaczego warto ?

- możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- Usługa jest bezpłatna
- szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
- Możliwość przelewu na telefon 

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.