Szanowni Państwo,
otrzymaliśmy informację, że oszuści wysyłają SMS-y z linkiem do środków, które ktoś rzekomo przekazał Ci za pomocą BLIKA. Jeśli dostaniesz taką wiadomość, nie klikaj w podany link!
Ani my, ani operator płatności BLIK nie wysyłamy takich SMSów.
Jeśli ktoś prześle przelew na telefon BLIK, środki automatycznie znajdą się na Twoim koncie,
a Ty nie musisz nigdzie potwierdzać, że chcesz je odebrać.
Przypominamy również o podstawowych zasadach bezpieczeństwa:
    

• Uważaj na linki przesyłane w SMSach – najlepiej ich po prostu nie klikać.
• Nie pobieraj aplikacji, których nie znasz – możesz nieświadomie zainfekować swoje urządzenie.
• Loguj się do konta wyłącznie w aplikacji i na stronie banku.
• Nie podawaj nikomu swoich danych logowania do banku lub skrzynki e-mail – to poufne dane.
Zgłaszaj nam podejrzane sytuacje pod specjalnym numerem tel. +48 87 427 31 51 (opłata za
połączenie zgodna z cennikiem operatora) lub e-mailem pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Z pozdrowieniami
Zespół Banku Spółdzielczego
w Węgorzewie

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.