Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą nową aplikacją mobilną - Nasz Bank, dostępną na platformę Android. Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki. Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt
  • wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).

Autoryzacja mobilna

Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.

Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

Szczegółowa instrukcja dotycząca uruchomienia aplikacji

W razie wątpliwości zapraszamy do naszych placówek, gdzie uzyskacie Państwo pomoc w zakresie instalacji i obsługi aplikacji. Aplikacja dynamicznie rozwija się, zatem będziemy na bieżąco informować o dostępności nowych funkcji.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.