Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

ŁATWA W UŻYCIU

dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomacie Banku Spółdzielczego w Węgorzewie; wystarczy do tego aplikacja mobilna NASZ BANK

BEZDOTYKOWY BANKOMAT

smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej NASZ BANK. Gotówkę odbierasz w bankomacie

TRANSAKCJE BEZ CZEKANIA

w zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji w bankomacie recyklingowym; po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku

DOSTĘPNA W APLIKACJI MOBILNEJ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W WĘGORZEWIE

smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej NASZ BANK; jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomacie; zapytaj w dowolnej placówce naszego Banku

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

Jeżeli posiadasz rachunek w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie:

1. Uruchom aplikacje mobilną Banku (aplikacja mobilna NASZ BANK)

2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie

3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!


Jeżeli nie posiadasz rachunku w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie:

1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce Banku, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym

2. W Google Play znajdź aplikację mobilną NASZ BANK

3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług, jak wpłaty bez czekania!


Jak działa smartKARTA w praktyce:

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.