POL-KONTO JUNIOR

Jeśli szukają Państwo sposobu na wprowadzenie swojego dziecka w świat finansów, konto Junior może być idealnym rozwiązaniem! To konto bankowe stworzone z myślą o dzieciach i młodzieży od 6. do 18. roku życia, a jego obsługę w okresie od 6 do 13 roku życia pełnią rodzice lub opiekunowie prawni. Korzystanie z konta junior jest bezpłatne, a po ukończeniu 13 roku życia, dziecko może uzyskać dostęp do w pełni funkcjonalnego konta bez opłat za przelewy i otrzymać kartę płatniczą. Konto junior to świetny sposób na naukę oszczędzania i zarządzania finansami. Dziecko ma dostęp do swojego konta i może śledzić swoje oszczędności, a rodzice mają kontrolę nad wydatkami dziecka. Po ukończeniu 18 roku życia, konto junior może być łatwo przekształcone w konto osobiste lub konto student, które daje wiele dodatkowych korzyści, takich jak niższe opłaty i lepsze warunki kredytowe. Zapraszamy do założenia konta junior i wspierania swojego dziecka w nauce zdrowych finansowych nawyków!

zalety:

  • otwarcie i prowadzenie rachunku - 0 zł
  • brak wymogu systematycznych wpływów na konto
  • po ukończeniu 13 roku życia małoletni ma możliwość korzystania z karty płatniczej Visa oraz internetowego dostępu do konta
  • bankowość internetowa i przelewy internetowe - 0zł
  • aplikacja mobilna Nasz Bank Junior
  • jedna karta płatnicza Visa wydana do rachunku (od 13 roku życia) - 0 zł,
  • wypłata gotówki BEZ PROWIZJI z ponad 12 000 bankomatów oznaczonych logiem Spółdzielczej Sieci Bankomatowej na terenie całej Polski,
  • usługa Visa cash back dostępna w ponad 110 tysiącach placówek - 0 zł
  • wypłata gotówki z obcych bankomatów na terenie kraju - 1 zł

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.