smartKarta

OPCJA BEZDOTYKOWEJ WYPŁATY Z BANKOMATU

Jest to usługa w aplikacji mobilnej NaszBank. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu, czy też klawiatury urządzenia.




Dlaczego warto ?

 

- Łatwa w użyciu - Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach naszego Banku. Wystarczy do tego aplikacja mobilna.
- Dostępna w aplikacji Banku - smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank / BS Węgorzewo. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach.
- Bezdotykowy bankomat - smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej. Gotówkę odbierasz w     bankomacie.
- Transakcje bez czekania - Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.
- Dzienny limit transakcji - Maksymalny limit dzienny wynosi 5 000 zł

 

Transakcja definiowana jest przez klienta w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Inicjowana jest poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na ekranie bankomatu kodu QR. Klient nie musi używać karty, wprowadzać kodu PIN na klawiaturze bankomatu, zatem na żadnym etapie wypłaty gotówki nie dotyka urządzenia, jedynie na koniec odbiera pieniądze.

Transakcja odbywa się szybciej niż przy użyciu karty, transakcji zbliżeniowej, czy przy wypłacie w kasie lub w placówce banku. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej bankowości.

SmartKARTA pozwala również na pełną obsługę wpłatomatu. W aplikacji Nasz Bank poprzez autoryzację mobilną potwierdzamy przeprowadzaną operację wpłaty, a środki są od razu księgowane na rachunku. Operację kończy powiadomienie push o zaksięgowanych środkach.

Jeżeli posiadasz już rachunek w naszym Banku

a) Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank,
b) Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie,
c) W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Jeżeli nie posiadasz rachunku w naszym Banku

Odwiedź jeden z naszych Oddziałów i zapytaj o smartKARTĘ.

 

Szczegóły dostępne są na stronie www.smartkarta.pl

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.