smartKarta

OPCJA BEZDOTYKOWEJ WYPŁATY Z BANKOMATU

Zapomnij o tradycyjnej karcie i PIN-ie. Poznaj smartKARTĘ – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala wypłacać i wpłacać pieniądze w bankomacie bez fizycznego kontaktu z urządzeniem.




Dlaczego warto ?

  • Łatwa w użyciu – Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach naszego Banku, wystarczy do tego aplikacja,
  • Bezdotykowy bankomat – smartKARTA pozwala wypłacać/wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu, transakcje tworzysz i potwierdzasz w aplikacji,
  • Transakcje bez czekania – możesz wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji, po wpłacie środki będą natychmiast na Twoim rachunku,
  • Dzienny limit transakcji – maksymalny limit dzienny wynosi 5 000 zł,
  • Jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Przydatne informacje

Jak korzystać ze smartKarty w bankomacie

Jeżeli posiadasz rachunek w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie oraz aplikację mobilną:
  • Uruchom aplikacje mobilną Banku (aplikacja mobilna Nasz Bank),
  • Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie,
  • W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.
SmartKARTA pozwala również na pełną obsługę wpłatomatu. W aplikacji NaszBank poprzez autoryzację mobilną potwierdzamy przeprowadzoną operację wpłaty, a środki są od razu księgowane na rachunku. Operację kończy powiadomienie o zaksięgowanych środkach.

Jeżeli nie posiadasz rachunku w Banku Spółdzielczym w Węgorzewie:
  • Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce Banku, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym,
  • W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank Banku Spółdzielczego w Węgorzewie,
  • Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług, jak wpłaty bez czekania.

Regulamin, opłaty, oprocentowanie

Dokumenty powiązane z rachunkiem:
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków dla osób fizycznych
Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe dla klientów indywidualnych

Wszystkie Aktualne dokumenty udostępniamy CI  w eDokumentach w zakładce Dokumenty publiczne na naszej stronie internetowej.

Aby przeszukiwać eDokumenty:

  1. Kliknij ikonę lupy   na pasku narzędziowym.
  2. W polu wyszukiwania wpisz szukaną frazę lub nazwę dokumentu powiązanego z rachunkiem np. 
  3. Naciśnij "Enter" aby zobaczyć wyniki.

Przejdź do strony z dokumentami

Przenieś konto do Banku Spółdzielczego w Węgorzewie

Odwiedź jeden z naszych Oddziałów i zapytaj o smartKARTĘ.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie:(+48) 828-828-828 lub (+48) 86-215-50-50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Kartę możesz Zablokować lub Zastrzec również samodzielnie przez Bankowość Internetową albo Aplikację Mobilną - Nasz Bank.
Jak zablokować/zastrzec