Bank Spółdzielczy w Węgorzewie zaprasza do składania ofert na budowę budynku usługowego dla potrzeb Banku Spółdzielczego w Węgorzewie.
Zamawiający: Bank Spółdzielczy w Węgorzewie, ul. Pionierów 27, 11-600 Węgorzewo, woj. Warmińsko-mazurskie , tel. 87 427 31 51, e-mail:
- Miejsce oraz termin dostarczenia ofert:
Oferty należy przesłać elektronicznie na adres
- Osoba wyznaczona do kontaktu w sprawie zapytania
w zakresie niniejszego zapytania Jarosław Kuszczak, Tel. 721 174 768
w zakresie projektowym Pracownia Projektowa Marta Szlachta Tel. 663 862 619
- Tryb zamówienia
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie ofertowym.
W trybie ofertowym Zamawiający może złożyć zapytanie kilku potencjalnym wykonawcom i żądać od nich złożenia ofert odpowiadających warunkom zamówienia (konkurs ofert). Spośród otrzymanych ofert wybiera się najkorzystniejszą i zawiera umowę ze składającym ją oferentem.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku usługowego dla Banku Spółdzielczego w Węgorzewie na działce 670/30 położonej w Węgorzewie ul. Zamkowa
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Budowa budynku usługowego wg. załączonego projektu architektoniczno-budowlanego
- Zagospodarowanie działki pow. Utwardzoną.
Dokumentacja projektowa znajduje się w siedzibie zamawiającego i zostanie udostępniona na wniosek Oferenta. Pomocniczo zamawiający udostępnia przedmiary robót branży budowlanej i elektrycznej.
Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w poufności wszystkich pozyskanych od Zamawiającego informacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a po wykonaniu zadania jest zobowiązany zwrócić Zamawiającemu pozyskane dokumenty, w przypadku wersji elektronicznych trwale usunąć ze wszystkich miejsc, dotyczy to również podwykonawców i dalszych podwykonawców. Powstałe w czasie wykonywania zadania zapisy, szkice, rysunki, zdjęcia.
- Warunki udziału w postępowaniu:
1) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej wymaganej przepisami prawa - zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - sytuacja finansowa i ekonomiczna. Oferent
spełni warunek o ile wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000 PLN. Oferent, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że przez zamawiającego powstałą chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
- Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Kryteria oceny oferty
Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria:
- cena realizacji zadania brutto - Najwięcej punktów otrzyma oferta z najniższą ceną brutto (max 10, min 1);
- doświadczenie zawodowe Oferenta - Najwięcej punktów otrzyma oferta podmiotu który posiada najlepsze doświadczenie zawodowe(max 5, min 1);
- okres prowadzenia działalności - Najwięcej punktów otrzyma oferta podmiotu, który najdłużej prowadzi działalność (max 5, min 1);
- sytuację ekonomiczno-finansową - Najwięcej punktów otrzyma oferta podmiotu który posiada najlepszą sytuację ekonomiczno-finansową (max 5, min 1);
- termin wykonania - Najwięcej punktów otrzyma oferta z najkrótszym terminem wykonania zadania (max 10, min 1);
- okres udzielanej gwarancji - Najwięcej punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji (max 10, min 1);
Oferta, która otrzyma największą sumę punktów z w/w kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Oferta musi zawierać:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1
- podpisane oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 2
- kosztorys – załącznik nr 3
- na kopercie zawierającej ofertę należy napisać
a) nazwę i adres Wykonawcy składającego ofertę
b) nazwę i adres Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Węgorzewie
Pionierów 27
11-600 Węgorzewo
c) oznaczenie:
Oferta na budowę budynku usługowego dla potrzeb Banku Spółdzielczego
w Węgorzewie
Informacje przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co do których Oferent zastrzega, że nie mogą być udostępniane inny uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą:
„NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z póź. zm.).
W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. reklamowych, informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały.
- Podwykonawcy
- W ramach realizacji zamówienia zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie (załącznik nr 4) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podanie danych podwykonawców.
- W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawców zamawiający uzna, że Oferent samodzielnie zrealizuje zamówienie.
- Informacja o wyborze oferty
Po rozpatrzeniu przedłożonych ofert Zamawiający poinformuje niezwłocznie mailowo lub listownie Wykonawców, którzy złożyli ofertę o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Ogłoszenie zawierające informacje wskazane w pkt. 10.2 Zamawiający umieści na stronach internetowych, na których opublikowano Zaproszenie do składania oferty.
Bank Spółdzielczy w Węgorzewie zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
Obowiązek informacyjny
Bank Spółdzielczy w Węgorzewie informuje Panią/Pana o przetwarzaniu danych osobowych stanowiących Pani/Pana własność zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „RODO”):
- Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowy jest Bank Spółdzielczy w Węgorzewie z siedzibą w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. Pionierów 27, nr tel. (87) 427 31 51 , adres email:
- Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod adresem e -mail::
- Grupa Bank BPS.
Grupę Bank BPS tworzą spółki: Bank BPS S.A., BPS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, Dom Maklerski Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, BPS Leasing S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 87 (pełna lista jest dostępna na stronie internetowej www.bankbps.pl/o-grupie-bps).
- Cele i podstawy przetwarzania.
Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane:
- w celu zawarcia i realizacji umowy na podstawie której wykonywana jest czynność bankowa (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- w celu oceny ryzyka kredytowego na podstawie obowiązku z art. 70 oraz art. 105 ust. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- w celu wypełnienia obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu na podstawie obowiązku z rozdziału 5 ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o Przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- w celu wypełnienia zobowiązania do wymieniania z innymi państwami Unii Europejskiej i Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju informacji o aktywach finansowych rezydentów tych państw zgromadzonych na rachunkach prowadzonych przez polskie instytucje finansowe zgodnie z ustawą o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami [Euro – Fatca], gdy zawarliśmy umowę (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- w celu rozpatrywania reklamacji, wniosków i odwołań, szczególnie na podstawie obowiązku z art. 3-10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o Rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (podstawa z art. 6 ust 1 lit.b-c i lit. f RODO);
- w celu ewentualnego podejmowania czynności związanych z przeciwdziałaniem przestępstwom bankowym, w tym profilowania operacji finansowych pod kątem potencjalnych przestępstw w celu pogłębienia badania zgłoszenia, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu zapobiegania przestępstwom bankowym przez Administratora oraz obrony przed nadużyciami (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji przez Administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstaw art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach analitycznych doboru usług do potrzeb Kredytobiorcy Administratora, optymalizacji produktów w oparciu także o Pani/Pana uwagi na ich temat i Pani/Pana zainteresowanie, optymalizacji procesów obsługi w oparciu o przebieg procesów obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, w tym reklamacji będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu badania satysfakcji Kredytobiorcy będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora określania jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia Kredytobiorcy z produktów i usług, gdy zawarliśmy umowę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Pani/Panu przez Administratora reklam produktów i usług Administratora i podmiotów z Grupy BPS, w tym dobierania ich pod kątem Pani/Pana potrzeb, czyli profilowania, na co Administrator pobierze stosowną zgodę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
- w celu oferowania Pani/Panu bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług firm współpracujących z Administratorem (partnerów Administratora), w tym dobierania ich pod kątem Pani/Pana potrzeb, czyli profilowania, będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora i jego partnerów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Przekazywanie danych do kraju poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG)
Państwa dane możemy przekazywać odbiorcom w krajach poza EOG – w tak zwanych państwach trzecich, w tym w Stanach Zjednoczonych Ameryki (USA) w następujących sytuacjach:
- jeśli jest to niezbędne do wykonania zawartej z Panią/Panem umowy na podstawie której wykonujemy czynność bankową (np. realizujemy przelew do odbiorcy w USA);
- gdy uzyskamy na to Pani/Pana zgodę;
- gdy Komisja (UE) stwierdzi, że państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa zapewniają odpowiedni stopień ochrony,
- gdy zapewnione są odpowiednie zabezpieczenia poprzez zawarcie w umowie z odbiorcą danych standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję (UE) i pod warunkiem, że w państwie trzecim Pani/Pana prawa związane z ochroną danych są egzekwowalne i że przysługują Pani/Panu skuteczne środki ochrony prawnej.
Może Pani/Pan otrzymać kopię swoich danych, które przekazujemy do państwa trzeciego.
- Zakres przetwarzanych danych
Zakres przetwarzanych przez Bank Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa i uzależniony jest od zawartych przez Panią / Pana umów z Bankiem. Zakres danych obejmuje: dane osobiste, dane teleadresowe, dane kontaktowe, dane finansowe oraz dane dotyczące posiadanych produktów i usług.
- Podanie danych jako warunek zawarcia i realizacji umowy
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy na podstawie której Bank będzie wykonywał czynności bankowe’
- Jest Pani/Pan zobowiązany do podania danych osobowych, a konsekwencją ich niepodania jest niemożliwość wykonywania przez Bank czynności bankowych.
- Prawo do sprzeciwu.
- W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że Administrator będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla Administratora ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą niezbędne Administratorowi do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy skontaktować się z placówką sprzedażową Banku i złożyć pisemny wniosek.
- Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane osobowe wynikające z zawarcia Umowy będą przetwarzane przez Administratora:
- dla celów wykonywania czynności bankowych, – przez okres trwania Pani/Pana zobowiązania, a po jego wygaśnięciu – tylko w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody lub spełnienia warunków, o których mowa w art. 105a ust. 3 i 5 Prawa bankowego, przy czym w żadnym wypadku nie dłużej niż przez okres 5 lat po wygaśnięciu zobowiązania, a w zakresie danych wynikających z zapytania przekazanego do BIK – przez okres nie dłuższy niż 5 lat od jego przekazania, z tym, że dane te będą udostępnianie przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od ich przekazania;
- dla celów stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w art. 105a ust. 4 i 5 Prawa bankowego – przez okres trwania zobowiązania oraz przez okres 12 lat od wygaśnięcia zobowiązania;
- dla celów statystycznych i analiz – przez okres trwania zobowiązania oraz przez okres 12 lat od wygaśnięcia zobowiązania, a w zakresie danych wynikających z zapytania przekazanego do BIK – przez okres nie dłuższy niż 10 lat od jego przekazania.
- Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione: naszym upoważnionym pracownikom, Komisji Nadzoru Finansowego, Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej, Ministerstwu Finansów, Krajowemu Depozytowi Papierów Wartościowych S.A., Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A. i innym Izbom Rozliczeniowym, innym bankom, instytucjom kredytowym i płatniczym, uczestnikom systemów płatności, podmiotom z Grupy Banku BPS, partnerom Administratora, czyli firmom, z którymi Administrator współpracuje, łącząc produkty lub usługi, m. in. w szczególności BPS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, Dom Maklerski Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, BPS Leasing S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 87, BPS Faktor S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 81, Bank Gospodarstwa Krajowego S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, Agencja Restrukturyzacja i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, ul. Poleczki 33.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom wymienionym w art. 105 ust. 4 i 4d Prawa bankowego, w szczególności do Biura Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Modzelewskiego 77A, do Związku Banków Polskich z siedzibą w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 8, do Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej z siedzibą w Warszawie, ul. Danuty Siedzikówny 12, a także do Systemu Bankowy Rejestr, Systemu Dokumenty Zastrzeżone, Systemu Amron, w celu oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego;
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym instytucjom ustawowo upoważnionym do tego, aby odbierać Pani/Pana dane na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp zakłady ubezpieczeń, z którymi współpracuje Administrator, a także podwykonawcy Administratora, np. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, firmy windykacyjne, agencje marketingowe, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i wyłącznie na nasze polecenie oraz pod warunkiem, że zachowają tajemnicę bankową, zawodową lub ubezpieczeniową;
- Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo przenoszenia danych;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- prawo uzyskania informacji o źródle pozyskania danych osobowych, jeśli Administrator nie pozyskał tych danych od Pani/Pana.
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W procesie analizy oceny zdolności kredytowej, analizy ryzyka kredytowego i podejmowania decyzji kredytowej, a także wykonywania Umowy, Administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Dokumenty do pobrania:
01. PROJEKT KONSTRUKCYJNY
02a. PROJEKT ELEKTRYCZNY PDF
02b. PROJEKT ELEKTRYCZNY MSZ DWG
03. PROJEKT SANITARNY
04. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY
05. PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU
06. EKSPERTYZA TECHNICZNA
07. PRZEDMIAR
08. MAPA