logowanie 3

Kalkulator Kredytowy

kalkulator

Bankomaty BPS

mapa ATM1

Podróżujesz? korzystaj z bankomatów BPS w całej Polsce. Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.

Gwarancje

bfg baner

Strefa obsługi 24h

24 h

Kursy walut

 kursy2
Sprawdź aktualne kursy walut.

KIR

logo KIR

NBP

nbp logo

Nowa Aplikacja Mobilna

156

 

      Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą nową aplikacją mobilną - Nasz Bank, dostępną na platformę Android. Niepodważalnymi zaletami aplikacji jest funkcjonalność, bezpieczeństwo, intuicyjność obsługi oraz dostęp do Państwa rachunków na wyciągnięcie ręki.  Ponadto oferuje wygodną mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej zgodną z Dyrektywą PSD2.

 

Najważniejsze funkcje aplikacji Nasz Bank

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,

  •  wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  •  weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  •  lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  •  lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  •  historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  •  przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt
  • wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),

  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie

    faktur z QR kodem),

  •  logowanie – kod PIN, odcisk palca,
  •  wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne

    komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów

    dla banku i klienta),

  •  mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek

    banku).

 

Autoryzacja mobilna

Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.

Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

Szczegółowa instrukcja dotycząca uruchomienia aplikacji dostępna w poniższym linku http://www.bswegorzewo.pl/images/instrukcje/Aplikacja_mobilna_Nasz_Bank.pdf lub na naszej stronie internetowej www.bswegorzewo.pl w dziale Do pobrania. W razie wątpliwości zapraszamy do naszych placówek, gdzie uzyskacie Państwo pomoc w zakresie instalacji i obsługi aplikacji. Aplikacja dynamicznie rozwija się, zatem będziemy na bieżąco informować o dostępności nowych funkcji.

Informujemy że ta strone używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

 

W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

 

W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

IBSTAT:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

IB:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:

·  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

· „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

· „analityczne” wykorzystywane aby zrozumieć, usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.

Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce ?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.